FORS, JOSÉ MANUEL

portada_fors

ISBN: 85-882-32-3
-Data: 2006. Edición bilingüe: galego-inglés.
-Ilustracións cor. 64 páxinas.
-Formato: 11 x 15 cm. Encadernación rústica.
-Prezo: 9 €

english below

…porque propio teu é captar ese ritmo de crecemento para a natureza, fronte a que ti colocas unha lentitude de observación, que é tamén natureza. Grazas a Deus que esa lentitude para levar a observación a unha extensión fabulosa está acompañada dunha una memoria hiperbólica. Entre moitos acenos, moitas palabras, moitos sons, despois de que os tes observado entre o sono e a vixilia, sabes o que vai acompañar á memoria secularmente. A visita das nosas impresións é dunha rapidez inasíbel, pero o teu don de observación agarda como nun teatro onde teñen que pasar, reaparecer, deixarse aloumiñar ou amosarse esquivas, esas impresións que logo son lixeiras como larvas, pero daquela a túa memoria dálles unha substancia como a lama dos comezos, como unha pedra que recollese a imaxe da sombra do peixe. Ti falas do ritmo de crecemento da natureza, pero cómpre ter moita humildade para poder observalo, seguilo e reverencialo. Niso eu tamén observo que ti es da nosa familia, a maioría das persoas interrompen, favorecen o baleiro, fan exclamacións, torpes esixencias ou declaman arias fantasmais, pero ti observas ese ritmo que fai o cumprimento, o cumprimento do que descoñecemos, pero que, como ti dis, foinos ditado como o signo principal do noso vivir.

 De Paradiso , José Lezama Lima

…because your thing is to capture that rhythm of growth in nature and then mirror it with a slow observation which is also a part of nature. Fortunately that slowness necessary to take observation to a fabulous extent, is accompanied by a hyperbolic memory. Among many gestures, many words, many sounds, after you have observed them between sleep and wakefulness, you know the one that is going to accompany the memory for centuries. The visit of our impressions is so fast that they are imposible to embrace , but your gift for observation waits, like in a theatre where they have to appear, reappear, let themselves to be caressed or show themselves elusive, those impressions that later become light as larvae, but then your memory provides them with a substance similar to the mud of the beginning, like a stone which reflected the image of the shadow of the fish. You speak of the rhythm of growth of nature, but one has to be very humble in order to be able to observe it, to follow it, to venerate it. I can see in that that you belong to our family, most people interrupt, favour the void, make exclamations, awkward demands or recite ghostly arias, but you observe that rhythm of fulfilment and completion, we do not know what of, which has been , as you put it, dictated to us as the main sign of our being alive.

Paradiso , José Lezama Lima

 

Advertisements

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s