-ISBN: 84-87882-31-5
-Data: 2006. Edición bilingüe: galego-inglés.
-Fotografías e texto: Andrea Costas
-Ilustracións a cor. 64 páxinas.
-Formato: 11 x 15 cm. Encadernación rústica.
-Prezo: 9 €
english below
PERSOAL E TRANSFERÍBEL
A velocidade na produción fainos individuos consumidores de satisfaccións instantáneas; os mediadores véndennos intimidade allea, comunicación, realidade… e nese medio perdemos contacto con aquilo que anhelamos verdadeiramente, mentres modelan as nosas preferencias e se cadra… a nosa identidade.
A vida non é sempre espectacular malia a promesa implícita na súa venda como espectáculo. A frustración logo da expectativa non cumprida resulta rendíbel para os que xeran e satisfán necesidades con soños. E así o espectador, enganchado e confuso, poucas veces se detén para cuestionarse se talvez a felicidade non estará noutro lado, se non podería ser unha creación persoal, unha elección que, como este proxecto, requira o esforzo de rexeitar miles de posibilidades sen dubidar dun mesmo.
A cámara foi o medio co que nove voluntarios tratamos de descifrar e almacenar os intres cotiáns que nos constitúen intimamente. Cadaquén os seus. Creamos a nosa propia representación, tratando situacións anódinas como se fosen esenciais. E fixémolo ao noso xeito, con máis ou menos axuda, chegando até onde queriamos amosar e motivados, algúns, por obriga familiar, outros por facer algo diferente ou por curiosidade… todos respondendo a unha petición tan estraña como sincera.
O que vedes é unha escusa: o produto concentrado dunha destilación subxectiva e implacábel, os restos dun experimento longo e pesado, pero tamén enriquecedor e emocionante. A mediación pouco inocente, empaquetada e consumíbel que queda dunha experiencia de comunicación que, por si mesma, sempre foi o verdadeiro proxecto.
Andrea Costas
PERSONAL AND TRANSFERABLE
The speed of production turns us into consumers of instant satisfactions; The mediators sell us someone else’s privacy, communication, reality… and that’s when we lose contact with the things that we really long for, while our preferences and maybe… our own identity are molded.
Life is not always spectacular despite the implicit promise when it is sold as an entertainment. Frustration when the expectation does not come true becomes profitable for those who generate and satisfy necessities with dreams. And so the spectator, hooked and confused, hardly ever stops to think if happiness might be somewhere else, if it might be a personal creation, a choice which, as this project does, might require the effort of disposing of thousands of possibilities without doubting oneself.
The camera has been the means used by nine volunteers who have tried to decoder and store the daily instants which, in an intimate way, constitute ourselves. Each one their own instants. We created our own representation, treating bland situations as if they were essential. And we did it our way, with more or less help, getting where we wanted to and motivated, some of us, by family obligation, others by doing something different or just out of curiosity… all responding to an odd but sincere request.
What you see is an excuse: the concentrated output of a subjective and implacable distillation, the remains of a long and dense experiment, but also an enriching and exciting one. The mediation, not very innocent, packed and consumable that remains after a communication experience that, by itself, has always been the real project.
Andrea Costas